Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Årsmöte Lilla Beddinge Byalag

2022-03-14 kl 19:00 - 20:30

Free

Lilla Beddinge Byalag kallar sina medlemmar till ordinarie årsmöte den 14 mars kl. 19.00 i Garnhuset, Sjövägen 34, Beddingestrand. Dagordning och verksamhetsberättelse finns på vår hemsida www.lillabeddingebyalag.se och vid årsmötet. Verksamhetsberättelsen kan också skickas ut till den som så önskar.

Eftersom smittspridningen av covid-19 fortfarande är aktuell kommer mötet att hållas som ett kombinerat fysiskt och digitalt möte. Vi kommer att använda programvaran Microsoft Teams för de som deltar digitalt och du väljer själv på vilket sätt du vill delta.

Länk till mötet tillsammans med instruktioner om hur du kopplar upp dig kommer att skickas ut med epost samt postas på hemsidan i god tid innan årsmötet.

Tillägg 2022-03-14: Eftersom intresset för att delta digitalt har varit väldigt litet kommer årsmötet endast att hållas fysiskt.

Motioner till mötet skickas till info@lillabeddingebyalag.se senast den 6 mars. Föranmälan till årsmötet är inte obligatorisk men det underlättar för oss så vi uppskattar om du anmäler dig på hemsidan senast den 6 mars.

Till årsmötet är alla medlemmar välkomna men endast de som betalat medlemsavgift för 2021 har rösträtt.

Lilla Beddinge Byalag
Byarådet

Har du några frågor gällande årsmötet eller verksamheten är du välkommen att kontakta sekreterare Elisabeth Rhodin på telefon 070–558 19 79 alternativt epost e.rhodin@lillabeddingebyalag.se eller kassör Mats Jeppsson på telefon 073–302 45 61 alternativt epost m.jeppsson@lillabeddingebyalag.se.

Datum:
2022-03-14
Tid:
Kostnad:
Free
Evenemang Kategori:

Garnhuset
Sjövägen 34
Beddingestrand, 23175 Sverige

Arrangör

Byalaget

Annan

Medlemskrav
För att delta i detta arrangemang måste du vara medlem i Byalaget.