Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Årsmöte Lilla Beddinge Byalag 2023

2023-03-06 kl 19:00 - 20:30

Free

Lilla Beddinge Byalag kallar sina medlemmar till ordinarie årsmöte den 6 mars kl. 19.00 i Garnhuset, Sjövägen 34, Beddingestrand. Dagordning och verksamhetsberättelse finns på vår hemsida www.lillabeddingebyalag.se (du måste logga in på hemsidan för att se dagordning och övriga dokument) och vid årsmötet. Verksamhetsberättelsen kan också skickas ut till den som så önskar.

Motioner till mötet skickas till info@lillabeddingebyalag.se senast den 26 februari. Föranmälan till årsmötet är inte obligatorisk men det underlättar för oss så vi uppskattar om du anmäler dig på hemsidan senast den 26 februari.

Till årsmötet är alla medlemmar välkomna men endast de som betalat medlemsavgift för 2022 har rösträtt.

Lilla Beddinge Byalag
Byarådet

Har du några frågor gällande årsmötet eller verksamheten är du välkommen att kontakta Ålderman Christer Rosberg på telefon 073-435 62 02 eller e-post c.rosberg@lillabeddingebyalag.se.

Datum:
2023-03-06
Tid:
Kostnad:
Free
Evenemang Kategori:

Garnhuset
Sjövägen 34
Beddingestrand, 23175 Sverige

Arrangör

Byalaget

Annan

Medlemskrav
För att delta i detta arrangemang måste du vara medlem i Byalaget.

Biljetter

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Biljetter är inte längre tillgänglig